Szeretettel köszöntelek a Gokart Klub oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha szereted a száguldás élményét, szeretsz vezetni és buzog benned a versenyszellem. Ha belépsz a klubba, akkor hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz és fórumozhatsz. Ahogy jólesik!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Gokart Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gokart Klub oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha szereted a száguldás élményét, szeretsz vezetni és buzog benned a versenyszellem. Ha belépsz a klubba, akkor hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz és fórumozhatsz. Ahogy jólesik!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Gokart Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gokart Klub oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha szereted a száguldás élményét, szeretsz vezetni és buzog benned a versenyszellem. Ha belépsz a klubba, akkor hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz és fórumozhatsz. Ahogy jólesik!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Gokart Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gokart Klub oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha szereted a száguldás élményét, szeretsz vezetni és buzog benned a versenyszellem. Ha belépsz a klubba, akkor hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz és fórumozhatsz. Ahogy jólesik!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Gokart Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A világ leggyorsabb elektromos gokartja természetesen sufnituning, de talán épp ezért bámulatra méltó: 100 km/h-t is ki lehet taposni belőle, ami a hagyományos motoros verzió teljesítményéhez képest igen karcsú, de ne felejtsük el, hogy ez a modell elektromos, tehát minimum környezetbarát.
Egy ES-33 motor hajtja, Alltrax AXE-7234 vezérli, és hat Optima D34 Yellow Top "zsebtelepről" üzemel.
Meg is nézheted, hogyan:
A szektorban elég komoly az Ultrakart nevet viselő gokart respektje, büszke is rá az amerikai hobbiszerelő.
14 éve | Gombos Karcsi | 1 hozzászólás
Lucas di Grassi, a Renault csapat versenyzője 5. alkalommal rendezte a Desafio das Estrelas (Sztárok Kihívása) nevű gokart versenyt. Az első futam Braziliában, Florianopolisban zajlott. Maga Massa harmadikként zárta a Hungaroringen elszenvedett balesete utáni első versenyzését, a 11. rajtkockáról indulva.
Maga Grassi az első futamban negyedik lett. Di Grassi a pálya kialakításánál az interlagosi, a sanghaji és az isztambuli Forma-1-es pályákból merített ötletet: „Sok a gyors kanyar és az előzési lehetőség." - jellemezte korábban „művét".
|
|
15 éve | Kőhalmi Péter | 0 hozzászólás
Találtam a netten egy nagyon laza gokart kaszkadőrös videót, úgyhogy kicsit körbenéztem, hátha van még sok másik is. Nekem nagyon bejönnek ezek a keréken trükközős dolgok.
Hivatásos kaszkadőrnek lenni, azért eléggé kemény dolog lehet. Bár a filmek többségében civil autók, vagy rendőrautók szoktak szerepelni, és nem gokartok, azért őgy látszik meg vannak a gokart kaszkadőrségre született bátrak is.
Mondjuk, az a helyzet, hogy eléggé kevés gokartos kaszkadőr videó van fent.
15 éve | Gombos Karcsi | 1 hozzászólás
Sziasztok!
Bocsi, hogy régen nem voltam, de mostanság nagyon el vonódtam a gokartozástól. Tegnap beleszagoltam a levegőbe és olyan igazi tél szagot éreztem este, amiről rögtön eszembe jutott, egy tavaly februári kis kalandom. Konkrétan az történt, hogy egyik barátomékkal kimentünk a falujuk végére a télre gondosan elcsomagolt gokartját kicsomagolni... És óriásit ökörködtünk a teljesen kopár és csúszós hóval, jéggel borított mezőgazdasági úton.
Bevallom nem voltunk túlzottan elővigyázatosak, ami most már így utólag felelőtlenségnek tűnik, de hát...
15 éve | Gombos Karcsi | 0 hozzászólás
Sziasztok!
Tegnap unatkoztam délután és arra gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha most lemehetnék gokartozni egy kicsit a kedvenc helyemre. Persze, hogy nem mentem, egyrészt mert este volt más dolgom, másrészt mert éppen se pénz, se kartos haver nem ért rá.
Mit tesz a magunkfajta internet-mániás gokart őrült? Körülnéz az interneten, hogy merre vannak gokart "szimulátorok" vagy legalább gokartos játékok. Klikk a képekre, ha felkeltették az érdeklődésedet!
Kicsit bénácska játék egy osztrák gokart cégnek a honlapjáról
A legjobb online gokart játék szerintem, 3dimenziós, élethű és még ellenfelek is vannak.
15 éve | Gombos Karcsi | 2 hozzászólás
Ahogy minden más hobbi, a gokartozás is alaposan ki tudja nőni magát, akár egészen odáig, hogy az ember nekilát gokartot építeni otthon a sufniban, vagy a haver sufnijában vagy haver haverjának sufnijában.
Gokartot építeni nem kis vállalkozás, de óriási élmény, és végül, mint minden igazán saját készítésű dolog, nagyon a szívünkhöz tud nőni! Én személyszerint minap egy kicsit elgondolkodtam, hogy milyen lenne, ha nekilátnék... és megépíteném a saját gokartomat.
15 éve | Kőhalmi Péter | 2 hozzászólás
Kis családi túrát tettünk hétévégén Bécsben és szerencsére Bécs környékén. Nem messze az osztrák fővárostól van egy Kottingbrunn nevű falu, ahol nem csak kedves és patyolat tiszta osztrák látnivalók miatt érdemes megállni, hanem pl az ottani gokart centrum miatt is!
Eszméletlen nagyot autóztam vasárnap. Raádásul sikerült belekerülni egy ott tartott, nem zárt körű születésnapi zsúrba, úgyhogy elég rendes hangulat uralkodott, a pályán. A pályáról egyébként annyit, hogy 200 köbcenits kocsikkallehet küldeni, van nagyon hangulatos és tiszta büféje, és elég jó a pálya felépítése is.
A július 25-ei időmérő edzésen súlyos balesetet szenvedett brazil pilóta felépülőfélben van, és kezelőorvosa szerint hamarosan visszatérhet a pályára. De először csak gokartba ül.
Massa éppen nálunk, a Hungaroringen szenvedett balesetet egy, a fejének csapódó acélrugótól, ami ráadásul a szintén brazil Barrichello autójáról szakadt le. Elvesztette a kontrollt, és 190 kilométeres sebességgel egyenesen egy gumifalba rongyolt.
"Az Abu-Dzabi Nagydíjon már szívesen indulnék, de most fontosabb, hogy kipihenjem a sokkot" - nyilatkozott Massa a sajtónak.
Legutóbb összefoglaltam, hogy miért jó zárt térben, biztos talajra kialakított pályán versenyezni, most lássuk milyen a nyitott pályák világa.
A válasz logikus. Természetesen a szabadtéri gokart pályák teljesen az ellentétei a fedetteknek. Így fedett pálya előnyei (biztonság, kellemes hőmérséklet, tisztaság) itt nem érvényesülhetnek. A szabadtéri, vagy off road pályákkal egy csomó baj van. Eső után sárosak, télen le vannak fagyva, éjszaka alig látni rajtuk.
Tény, hogy nem olyan egyszerű a gokartozás, mint azt sokan gondolhatják: a kanyarban a karosszéria egésze nem dől be a centrifugális erőnek köszönhetően, mint egy normál autónál, hanem az ember teste viselkedik úgy, mintha el akarná hagyni a kicsi kocsit. Ezt nehéz elsőre megszokni. Ha valaki nagyon tart ettől, annak azt javasoljuk: patatnjon elsőként egy dodzsembe!
A vidámparki, gumírozott lökhárítóval ellátott kocsi nagyjából ugyanolyan méretekkel rendelkezik, mint egy gokart, ugyanúgy kell benne ülni, és a fizikai hatások is hasonlóak.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás